Betrouwbaar

De belofte ‘u kunt op ons vertrouwen’ is wat ons betreft onvoorwaardelijk. Wij garanderen veiligheid en betrouwbaarheid als het gaat om het proces, de dienstverlening, het product en de bescherming van (persoons)gegevens. Om dit te waarborgen werken we volgens certificeringen en passen we zichtbare en onzichtbare maatregelen nauwgezet en voortdurend toe. Zo zijn we in Nederland door het Ministerie van Binnenlandse Zaken geaccrediteerd voor het bezorgen van loketdocumenten. Zij en andere klanten waarderen ons sterk op het gebied van betrouwbaarheid. Contacteer ons gerust als u meer over onze zichtbare maar vooral ook onzichtbare maatregelen wilt weten.

ISO 9001
BSI certificering

Gemak

Bij Dynasure staat gemak voor gemeente en burger voorop.

Wij gebruiken informatie- en promotiemateriaal, folders en e-mails om uw inwoners over de bezorgdienst te informeren. Dat kan volledig op maat, inclusief uw logo en huisstijl. Dit stimuleert het gebruik van de bezorgdienst en geeft uw medewerkers een goede houvast om de werkwijze en mogelijkheden uit te leggen.

Direct na inklaring ontvangt uw inwoner een e-mail of telefoontje en kan hij/zij online of telefonisch een afspraak maken voor bezorging in een tijdvak van maandag tot en met zaterdag. Er zijn ook mogelijkheden in de avonden en zelfs op zondag. Deze mogelijkheden bepaalt u als gemeente. Nadat de afspraak is gemaakt ontvangt uw inwoner een persoonlijke afspraakbevestiging per e-mail en sms. Dit bericht bevat o.a. instructies over de bezorging en een link naar MyDynasure, ons online platform. Hierin kan de bezorging realtime gevolgd worden. Bovendien kan uw inwoner, zonder restricties en kosten, tot 23:00 uur op de dag voor de bezorgdatum zijn/haar afspraak wijzigen of annuleren. Het Klanten Contact Center is ook via e-mail, WhatsApp en Twitter bereikbaar.

Dynasure maakt het u en uw inwoners zo gemakkelijk mogelijk! Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Traceerbaar

Met ons online platform MyDynasure zijn de aangevraagde loketdocumenten op elk gewenst moment, realtime, te volgen.

Via het Track & Trace systeem is uw inwoner continu op de hoogte van de status en locatie van het document en weet hij of zij exact wanneer het document afgeleverd wordt.

Contacteer ons voor meer informatie over MyDynasure en het live opvolgen van documenten.

Klantvriendelijk

Wij willen u en uw inwoners zo veel mogelijk ontzorgen. Daarom kijken we erop toe dat alles nauwgezet maar ook vlot en met een minimum aan inspanning verloopt.

Klantvriendelijk betekent voor ons:

  • commitment
  • meedenken
  • heldere communicatie
  • klantgerichte dienstverlening
  • (totaal)oplossingen
  • uitstekende bereikbaarheid van ons Klanten Contact Center
  • minimale wachttijd door levering op afspraak
  • kosteloos de bezorgafspraak wijzigen of annuleren (tot 23:00 uur op de dag voor de bezorgdatum)
  • betrouwbare informatievoorziening

Specifieke wensen? Laat het ons weten, Dynasure denkt in (totaal)oplossingen.