Bij Dynasure staat gemak voor gemeente en burger voorop.
Wij gebruiken informatie- en promotiemateriaal, folders en e-mails om uw inwoners over de bezorgdienst te informeren. Dat kan volledig op maat, inclusief uw logo en huisstijl. Dit stimuleert het gebruik van de bezorgdienst en geeft uw medewerkers een goede houvast om de werkwijze en mogelijkheden uit te leggen.
Direct na inklaring ontvangt uw inwoner een e-mail of telefoontje en kan hij/zij online of telefonisch een afspraak maken voor bezorging in een tijdvak van maandag tot en met zaterdag. Er zijn ook mogelijkheden in de avonden en zelfs op zondag. Deze mogelijkheden bepaalt u als gemeente. Nadat de afspraak is gemaakt ontvangt uw inwoner een persoonlijke afspraakbevestiging per e-mail en sms. Dit bericht bevat o.a. instructies over de bezorging en een link naar MyDynasure, ons online platform. Hierin kan de bezorging realtime gevolgd worden. Bovendien kan uw inwoner, zonder restricties en kosten, tot 23:00 uur op de dag voor de bezorgdatum zijn/haar afspraak wijzigen of annuleren. Het Klanten Contact Center is ook via e-mail, WhatsApp en Twitter bereikbaar.
Dynasure maakt het u en uw inwoners zo gemakkelijk mogelijk! Vraag gerust naar de mogelijkheden.