Communicatie

Als we over bezorging van loketdocumenten en alles wat daar omheen gebeurt praten, dan weten we uit ervaring dat communicatie een sleutelrol speelt. Als uw inwoners goed geïnformeerd worden over de mogelijkheden en werkwijze van thuisbezorging, versterkt dit het klantgevoel, gebruiken zij deze dienst optimaal en weten ze waar ze met eventuele vragen terecht kunnen. Dynasure ondersteunt u graag door het verzorgen van informatie- en promotiemateriaal zoals posters, folders en e-mails. Dat kan volledig op maat met uw logo en huisstijl. Gedurende het hele traject ontvangen uw inwoners gepersonaliseerde e-mails en sms berichten met informatie over de bezorging en de locatie van hun document. Via MyDynasure kan uw inwoner het document realtime volgen.

Bovendien bieden wij ondersteuning via het Klanten Contact Center waar onze specialisten 6 dagen per week van 8 tot 20 uur telefonisch (tegen lokaal tarief) voor u en uw inwoners klaar staan. Het Klanten Contact Center is ook bereikbaar via e-mail, WhatsApp en Twitter.

Dynasure luistert, ontzorgt, bezorgt.

Betrouwbaar

Vanzelfsprekend wilt u dat alles perfect geregeld is. Veiligheid en privacy gaan bij ons hand in hand.

We werken nauwgezet, garanderen de privacy en waarborgen de veiligheid door:

  • te voldoen aan alle wettelijke eisen
  • certificaten
  • zichtbare- en onzichtbare maatregelen

Veel van onze klanten, onder wie het Ministerie van Binnenlandse Zaken in Nederland en diverse gemeenten, ervaren Dynasure als uiterst betrouwbaar en waarderen ons met een hoog cijfer op het gebied van betrouwbaarheid.

Meer informatie over onze procesuitvoering? Wij leggen het u graag uit.

Training

Een goede start begint met een goede voorbereiding. Dynasure leidt uw medewerkers op over alle aspecten van het bezorgproces van loketdocumenten. Zo krijgen uw medewerkers inzicht in de systemen, leren ze uw inwoners goed te informeren en ontdekken ze wat het Klanten Contact Center voor hen kan betekenen.

Liever wat meer begeleiding? Geen nood, een medewerker van ons team draait graag een paar dagen mee.

Verder kunnen uw medewerkers altijd terecht bij ons Klanten Contact Center en de contactpersonen van Dynasure.